Účinná marketingová strategie

Bez strategie a marketingového plánu byste něměli "vycházet z domu". Představte si generála, který nemá žádnou strategii a žádný plán bitvy. Jak by mohl vést válku? Marketingový plán může být na 10 stran, ale také jen na 10 odstavců. Vždy je lepší postupovat podle předem daného plánu, než se náhodně pokoušet o úspěch.

Existují dvě klíčové věci, které byste měli vědět, pokud chcete ve vašem marketingu uspět.
(1) Začněte přípravou marketingového plánu
(2) Pak se tohoto plánu držte

Pokud tyto dvě věci splníte, budete mít za sebou dobrý začátek a před sebou cestu k úspěchu!
 

Jak připravit strategii a marketingový plán, kterého se vyplatí držet?

Věnujte čas průzkumům, nemyslete si, co si vaši zákazníci myslí. Možná budete překvapeni, ale mnohokrát hranice mezi úspěchem a neúspěchem spočívá pouze v marketingovém plánování. Zvýšenou pozornost věnujte bodu 5. David Ogilvy řekl: "Výsledek závisí méně na tom, jakým způsobem se provádí reklama, než na tom, jak jsou zboží či služba umístěny na trhu"
 

Účinná marketingová strategie v 9 krocích

  1. Prozkoumejte současnou marketingovou situaci
  2. Definujte svůj marketingový cíl
  3. Definujte svůj účel
  4. Definujte své cílové skupiny
  5. Vymezte své tržní postavení, svou pozici a definujte identitu vaší firmy
  6. Definujte, jaké marketingové nástroje použijete
  7. Sestavte marketingový plán
  8. Stanovte Váš rozpočet
  9. Vytvořte kontrolní mechanizmy

Podrobnosti k jednotlivým bodům naleznete v článku Účinná marketingová strategie v 9 krocích

Sdílejte se svými přáteli na: Facebook, Twitter, Google
Vytisknout článekPoslat příteli

Poslat odkaz na stránku e-mailem

*) vyplnění takto označených položek je povinné.

*
*
*
*
Zavřít tento formulář