Marketingový audit ve vaší firmě
Předpokládaná délka
3 - 5 dnů pro firmu s menším rozsahem produktů anebo kratší dobou působení na trhu
5 - 8 pracovních dnů pro firmu s více produkty anebo delším působením na trhu
Celkový čas auditu je různý vzhledem k tomu, že každá firma je specifická. Délku auditu ovlivňují, jako hlavní faktory:
- délka zkoumaného období
- různorodost produktů společnosti
Jaké záruky Vám poskytneme?
Je důležité, aby vaše marketingové aktivity vycházely z konkrétních informací získaných z průzkumů, pozorování trhu nebo zákazníků a opíraly se o vyzkoušené a úspěšné akce. Nebudeme hádat a radit z patra, ale budeme hledat fakta a o ně pak opřeme naše doporučení.
Nebudou nám stačit jen naše zkušenosti, jelikož ve vašem oboru nejsme odborníky. Dokážeme však na základě našich zkušeností a přesných dat, získaných auditem, nalézt závislosti, vztahy a trendy vývoje klíčových částí a produktů vaší firmy a následně sestavit naše doporučení tak, aby Vám přinesly lepší prodejní výsledky, vyšší tržby a zisk.
a navíc...
můžete si být jistí, že naše doporučení, které vám budeme prezentovat, pro vás nebudou znamenat:
- žádné mimořádné navýšení vašich výdajů na marketing
- žádné obrovské množství práce navíc spojené se zaváděním doporučení do praxe
- žádné najímaní nových pracovníků
1 den
krátké seznámení s účelem auditu a postupem realizace, kompletace všech potřebných dat, dle kontrolního listu
2 – x den
kompletace všech potřebných dat, dle kontrolního listu
Závěrečný den
Prezentace závěrečné zprávy a doporučení
Koordinace
V průběhu auditu je potřeba zajistit, aby byli ve firmě přítomni lidé, kteří jsou schopni a ochotni pomoci s přípravou všech potřebných dat. Bude nutná přítomnost pracovníků, kteří mají přístup k:
- účetním záznamům firmy
- obchodním záznamům firmy
- záznamům o prodeji jednotlivých produktů
- záznamům o zákaznících
- archivu realizovaných marketingových kampaní a akcí
Poslat odkaz na stránku e-mailem
*) vyplnění takto označených položek je povinné.