Marketingový audit, co získáte
- konkrétní a okamžitě aplikovatelné doporučení
pro zvýšení vašich tržeb pomocí zefektivnění vašich stávajících obchodních a marketingových aktivit - detailní analýzu historie vaší firmy
z hlediska zákazníků, produktů a marketingové komunikace - přesné podklady
pro vytvoření účinné marketingové strategie a marketingového plánu - následnou větší efektivitu marketingových akcí
- přesnější řízení vztahů se zákazníky
V případě, že některé informace nebudou dostupné nebo známé, obdržíte mimo shora uvedených doporučení také:
- návrh konkrétních průzkumů pro doplnění chybějících informací
Získáte návod, jak zlepšit výsledky v prodeji
Efektivní propagace přinese zvýšení prodeje a s tím spojených tržeb a zisků firmy. Vždy si položte otázku: "Pomáhá mi můj marketing v prodeji?", pokud ano, jste na správné cestě. Pokud ne, pak Vám možná právě tyto stránky pomohou najít způsob jak to změnit.
Marketingový audit firmy jde velmi do hloubky, zjišťuje vše kolem prodeje, produktů, propagace a jejich vzájemných vztahů. Celá myšlenka zní: "Objevte to, co funguje, a když to opakovaně použijete, bude to fungovat znova".
Když objevíte, odkud přichází vaši zákazníci, která propagace je nebo byla účinná, můžeme pak velmi přesně definovat, co dál. Pokud investujete své peníze do propagace, která přivádí zákzaníky, je téměř jisté, že se tato aktivita odrazí na vyšších prodejích a váš bankovní účet nebo pokladna to velmi brzy zaznamenají také.
a navíc získáte:
- perfektní přehled o tom, co se ve vaší firmě z hlediska vývoje produktů a zákazníků událo za poslední roky
- svou vlastní jistotu, že následná doporučení se opírají o fakta a skutečnosti
- jistotu, kam vložit peníze na propagaci tak, aby to mělo smysl
- postupy a principy, jak přesně sledovat každou korunu vynaloženou na propagaci
Poslat odkaz na stránku e-mailem
*) vyplnění takto označených položek je povinné.