Proč ta reklama (ne)funguje?

Když už utratíte nemalé sumy za reklamu a propagaci, máte právo požadovat výsledky. Dobrá reklama by měla prodat více zboží, častěji, více lidem.

Smutný kamarád

Nedávno si jeden můj kamarád posteskl, že ho propagace stojí až příliš mnoho na to, kolik tato propagace ve skutečnosti prodává. Stěžoval si, že nevidí přímý nárůst prodeje poté, co skončila reklamní akce. „Stále se nemůžu zbavit myšlenky, zda se to vlastně vyplatí“, sklesle podotkl.
Zeptal jsem se ho: „Pokud bys měl jistotu, že každá koruna, kterou vložíš do reklamy, Ti přinese zpátky koruny dvě, kolik svých peněz bys byl ochoten do reklamy vložit?“ Po chvíli mlčení řekl: „A Ty víš, jak na to?“

Sdílejte se svými přáteli na: Facebook, Twitter, Google
Vytisknout článekPoslat příteli

Poslat odkaz na stránku e-mailem

*) vyplnění takto označených položek je povinné.

*
*
*
*
Zavřít tento formulář