9 nejčastějších mýtů v marketingu
1. Zabývat se strategií a detailním plánováním je ztráta času
Plánování bývá možná „nudné“, je však nezbytné. Když se ztratíte na horách nebo v neznámém městě, po čem šáhnete, abyste našli správnou cestu? Máte takovou „mapu“ i pro vaše marketingové aktivity?
2. „Vím“ proč moji zákazníci kupují právě od naší firmy
Pozor na odpověď typu: „No, já si myslím, že naši zákazníci od nás kupují proto, že …“ Položte tuto otázku vašim prodejcům a dobře poslouchejte. Jaká byla jejich odpověď? Jak by se mohl zlepšit prodej, pokud budou vaši prodejci přesně vědět, proč stávající zákazníci kupují právě od Vás?
3. Průzkumy jsou drahé, náročné a mohou si je dovolit jen velké firmy
Bez průzkumů jste na tom stejně jako rybář, který jde na ryby a jako návnadu má připraveny olivy, které osobně považuje za tu největší pochoutku. Na konci dne je velmi překvapen, proč nic nechytil. Jakou návnadu používáte vy, abyste ulovili vaše zákazníky? Pokud říkáte, že si průzkumy nemůžete dovolit, říkáte, že raději budete riskovat všechny peníze vložené do kampaně a spoléhat na štěstí… spoléhat na to, že snad nějaká ryba má také ráda olivy, stejně jako vy.
Poslat odkaz na stránku e-mailem
*) vyplnění takto označených položek je povinné.