Jak zvýšit prodej pomocí účinného marketingu
Řada realizovaných marketingových kampaní, které jsem měl možnost vidět, přinesly jen slabý ohlas nebo dokonce náklady na ně převyšovaly následně realizované tržby. A k tomu, aby způsobili, že zákazníci budou reagovat požadovaným způsobem - zavolali na uvedené číslo a objednali si zboží nebo navštívili e-shop či internetové stránky a zboží objednali touto cestou – měly daleko.
Sami ale určitě máte zkušenost s tím, že čas od času Vás některá rma, nabídka či leták zaujme. Upoutá a udrží vaši pozornost a vysvětlí výhody a přednosti daného produktu tak srozumitelně a zajímavě, že si nabízený výrobek nebo službu objednáte.
Firmám, které dokážou své produkty nebo služby propagovat tímto efektivním způsobem o kterém vědí, že funguje, pak stačí pravidelně takovou propagaci odeslat nebo zveřejnit a vědí, že během krátkého času začnou chodit objednávky.
Sestavit a realizovat takovouto propagaci však umí jen málo lidí… ale nyní to můžete zvládnout i vy.
Jak získat jistotu, že vaše propagace bude fungovat a pomůže Vám získat nové zákazníky anebo prodat více a častěji těm stávajícím?
Ing. Jan Spáčil, trenér, konzultant a poradce, kterého si firmy najímají, aby jim pomohl s jejich marketingovou strategií a komunikací, Vám podrobně ukáže, jak naplánovat, připravit a realizovat účinné marketingové kampaně.
Marketingové komunikaci se věnuje od roku 2001 a jen za poslední 2 roky realizoval 10 hloubkových Marketingových auditů pro významné České společnosti, podílel se na realizaci desítek průzkumů a jeho Marketingovou analýzu, které je autorem, obdrželo více než 200 společností. A i přesto, že z důvodu mlčenlivosti, kterou jsme vůči našim klientům vázání, Vám nemůže přesně říci, komu a kolik tyto nové marketingové postupy vydělali, můžeme Vám však prozradit principy a postupy, ze kterých tyto úspěšné strategie vychází.
Seminářem Vás tak provede člověk, který pomohl svým klientům:
- dosáhnout téměř okamžitého nárůstu příchozích poptávek z 2-3 denně na 6-7 denně,
- ušetřit téměř 3 mil. Kč, za výrobu neprodejného produktu. (když majitel firmy viděl výsledky průzkum, zastavil vývoj a výrob produktu, o který zákazníci neměli zájem),
- udržet roční tržby i přesto, že celkový trh i konkurenční společnosti oslabily o téměř 30%,
- do 3 měsíců po otevření nové maloobchodní prodejny vydělat peníze na její otevření zpět,
- získat 150 účastníků na odbornou přednášku realizovanou během 2 dnů. Více než 90% těchto účastníků byli zcela nový klienti,
- Ušetřit 200 tis. Kč na marketingovou kampaň (když management firmy viděl výsledky průzkumů, přesměroval tyto peníze na realizaci zcela odlišné strategie).
Tyto postupy a strategie tak nejsou pouhou teorií, která funguje jen velkým firmám někde na druhé straně zeměkoule, ale jsou praktickými návody, jak získat nové zákazníky anebo prodat více a častěji těm stávajícím tady u nás v Čechách, na Moravě i ve Slezku.
Ze své praxe Vám popíše:
- co je ta nejdůležitější věc, na kterou mnoho lidí zapomíná, když „dělají“ marketing,
- jak přeměnit „náklady“ na marketing ve výhodnou investici,
- jak udělat z vašich nabídek a propagačních materiálů úspěšné obchodníky,
- jaké nejčastější chyby dělají marketingoví „amatéři“,
- jak k marketingu přistupují profesionálové,
- a odhalí tajemství účinného marketingu,
Jeho doporučení a postupy respektují rozmanitost firem a oborů, ve kterých podnikají, a proto tato doporučení pro Vás nebudou znamenat:
- žádné mimořádné navýšení vašich výdajů na marketing (budete pracovat s tím, co již dnes máte k dispozici),
- žádné obrovské množství práce navíc, spojené se zaváděním doporučení do praxe (i když bez práce to určitě nepůjde…),
- žádné najímání několika nových pracovníků.
Veškeré tyto informace můžete získat na 2 denním semináři s názvem: „Jak zvýšit prodej pomocí účinného marketingu“, kterého se můžete zúčastnit v termínu 26.- 27.07.2011 v Praze.
V rámci tohoto dvoudenního semináře se konkrétně dozvíte:
- 7 klíčových bodů, které přemění vaši propagaci na úspěšné prodejce,
- jak rychle a efektivně přeměnit vaše potenciální zákazníky ve stálé,
- jak vypadá 14 druhů nabídek, kterým vaši zákazníci neodolají,
- 8 věcí, které zvýší důvěru vašich zákazníků,
- jak efektivně překonat hlavní problém, kterému čelíme, když realizujeme marketingové kampaně,
- o co vlastně soupeříme, když děláme reklamu a propagaci a jak v tomto soupeření uspět,
- jakou největší chybu dělá mnoho autorů reklamních textů,
- proč mnoho letáků a nabídek končí v koši,
- více než 30 otázek, které můžete použít pro váš marketingový průzkum,
- jak získat unikátní odlišení, díky kterému si Vás zákazníci budou pamatovat.
Dále se také dozvíte, jak
- vysvětlit zákazníkům, že Váš produkt má odpovídající cenu tak, aby nechtěli slevu?
- jak mluvit jazykem vašich zákazníků?
- jak psát reklamní text, aby mu zákazníci rozuměli?
A navíc se naučíte:
- jak sestavit a realizovat efektivní marketingový průzkum,
- jak zpracovat a vyhodnotit výsledky průzkumu,
- jak použít výsledky průzkumu ke zvýšení odezvy na vaši marketingovou kampaň,
- jak sestavit nabídku nebo leták, který bude prodávat .
Plus získáte:
- 100 marketingových nástrojů pro expanzi vaší firmy.
Tyto postupy a doporučení nejsou jen jakousi teorií, ale praktickým návodem pro váš úspěšný a účinný marketing.
Jak Vám tento seminář dokáže ihned ušetřit tisíce korun?
Většina reklamních agentur si za své služby v oblasti marketingové komunikace účtuje tisíce, v některých případech i desetitisíce korun. Po tomto semináři se nestanete grafickým specialistou, možná ani nebudete ihned profesionálním autorem reklamních textů, ale získáte vlastní jistotu a hledisko, jak na to. A možná časem budou jiní platit desetitisíce Vám za vytvoření letáku, reklamního textu nebo nabídky.
Také získáte kontrolu nad tím, co požadovat od spolupráce s vaší reklamní agenturou. Po tomto semináři dokážete ze své reklamní agentury „dostat“ mnohem víc. Odezva na vaši kampaň se zvýší a to znamená, že se díky tomu zvýší i vaše tržby a zisk.
Jak pomocí tohoto semináře získáte jistotu, že vaše propagace bude skutečně fungovat?
Naučíte se, jak postupovat jako profesionál a dostanete do rukou konkrétní návody a praktické postupy. Nebudete už nikdy závislí na „nápadech“ reklamních agentur, marketingových „specialistů“ nebo grafických studií. Získáte tak vlastní jistotu, kterou velmi brzy podpoříte i vlastní praktickou zkušeností.
Podle doporučení Jana Spáčila změnila své marketingové a obchodní postupy řada Českých firem. I přesto je vaše rozhodnutí se semináře zúčastnit chráněno jeho osobní zárukou:
Seminář „Jak zvýšit prodej pomocí účinného marketingu“ Vám ukáže účinné marketingové postupy, které Vám pomohou získat nové zákazníky, prodat více a častěji vašim stávajícím zákazníkům a zvýšit tak vaše tržby a zisk.
Jediné, co k tomu potřebujete udělat, je rozhodnout se zúčastnit tohoto semináře… a ještě dnes si rezervovat své místo pomocí následujícího tlačítka.
Bonus č. 1 při rychlém odeslání objednávky
2 hodinová konzultace, před konáním semináře, zdarma! Vyplňte marketingovou analýzu na www.MarketingovaAnalyza.cz. Po našem vyhodnocení tak půjdete na seminář s konkrétními otázkami a s přesnou znalostí vaší současné marketingové situace. To, co se následně na semináři dozvíte tak mnohem přesněji aplikuje tam, kde je to nejvíce potřeba.
Bonus č. 2 při rychlém odeslání objednávky
50% sleva pro každého dalšího účastníka, který půjde s vámi. Přímo na semináři tak budete mít možnost rovnou pracovat na konkrétních nápadech a při následné aplikaci poznatků ve firmě na to nebudete sami.
Související soubory
- Jak zvýšit prodej pomocí účinného marketingu (.pdf, 612,07 kB)
Poslat odkaz na stránku e-mailem
*) vyplnění takto označených položek je povinné.