Marketingová analýza
Jedná se o velmi zajímavý nástroj, který Vám umožní nahlédnout hlouběji do oblastí marketingu a PR ve vaší firmě tím nejzvědavějším a zároveň nejzkušenějším pohledem – právě tím Vaším.
Marketingová analýza obsahuje 80 vět. Nejsou to otázky, ale určitá tvrzení nebo výroky.
Marketingová analýza zkoumá, jak ve vaší firmě probíhá plánování, jaká je koordinace marketingových aktivit s jinými částmi firmy, jaká je znalost vašich zákazníků nebo jaký je způsob komunikace se stálými či novými zákazníky. Marketingová analýza prověří, jakým způsobem připravujete propagační materiály a jak probíhá samotná realizace marketingových kampaní. Marketingová analýza se také zaměřuje na základní znalost klíčových marketingových principů a jejich uplatnění ve vaší firmě.
Co získáte z Marketingové analýzy?
-
rychlý přehled o tom, jak na tom v oblasti marketingu skutečně jste
-
konkrétní tipy a aplikovatelná doporučení
-
návod v jakém pořadí tato doporučení aplikovat tak, aby se co nejrychleji projevila na vašich tržbách
-
dvouhodinovou konzultaci ZDARMA, spojenou s vyhodnocením analýzy u vás ve firmě
"K marketingové analýze jsem zprvu přistupoval trochu skepticky. Nicméně musím konstatovat, že jsme objevili řadu oblastí, ve kterých se můžeme výrazně zlepšit. p. T. Brunclík" |
Poslat odkaz na stránku e-mailem
*) vyplnění takto označených položek je povinné.