Marketingový audit, co získáte

středa 9. června 2010

V případě, že některé informace nebudou dostupné nebo známé, obdržíte mimo shora uvedených doporučení také:

Získáte návod, jak zlepšit výsledky v prodeji

Efektivní propagace přinese zvýšení prodeje a s tím spojených tržeb a zisků firmy. Vždy si položte otázku: "Pomáhá mi můj marketing v prodeji?", pokud ano, jste na správné cestě. Pokud ne, pak Vám možná právě tyto stránky pomohou najít způsob jak to změnit.

Marketingový audit firmy jde velmi do hloubky, zjišťuje vše kolem prodeje, produktů, propagace a jejich vzájemných vztahů. Celá myšlenka zní: "Objevte to, co funguje, a když to opakovaně použijete, bude to fungovat znova".

Když objevíte, odkud přichází vaši zákazníci, která propagace je nebo byla účinná, můžeme pak velmi přesně definovat, co dál. Pokud investujete své peníze do propagace, která přivádí zákzaníky, je téměř jisté, že se tato aktivita odrazí na vyšších prodejích a váš bankovní účet nebo pokladna to velmi brzy zaznamenají také.

a navíc získáte:

Toto je tisková verze článku, který se nachází na: http://marketingovyauditfirmy.cz/marketingovy-audit-co-ziskate/marketingovy-audit-co-ziskate.aspx