Články zdarma

9 nejčastějších mýtů v marketingu

Zjistěte, co odlišuje firmy, které mají stále dostatek práce a objednávek od těch, které o zákazníky stále "bojují". Odhalte 9 nejčastějších mýtů v marketingu!…více

Jak získat referenci, která prodává „sama“

Nedávno jsem telefonicky mluvil s klientkou, která po naší společné konzultaci měla za úkol kontaktovat všechny své spokojené zákazníky a získat od nich referenční dopis. Když jsem s ním po několika týdnech hovořil, jak uspěla, svěřila se mi, že neví jak na to. Tato konverzace mě inspirovala…více

Mohou být peníze vložené do marketingu skutečnou investicí, která se vyplatí?

Jako konzultant se téměř každý den setkávám s majiteli firem, marketingovými manažery a obchodníky. I přesto, že každá z těchto firem je jiná, naše rozhovory mají zpravidla vždy něco společného. Toto společné téma je: „jak zvýšit prodej?“. Za posledních 10 let si nevzpomínám, že bych…více

Děláte svůj marketing správně? Odpovězte na 7 otázek!

Zastavte se na chvíli a zkuste se zeptat sami sebe, zda právě v této době děláte váš marketing správně. Můžete si být jisti, že Vaši odpovědi bude "NE!", pokud objevíte ve své firmě jeden z následujících sedmi rizikových faktorů:…více

Účinná marketingová strategie v 9 krocích

Reklama a propagace musí podporovat vaše prodejní cíle. Jelikož se právě reklamou snažíte upoutat pozornost vašich zákazníků a vzbudit v nich touhu a chtění si váš produkt nebo službu koupit, musí být právě aktivity v propagaci a reklamě úzce propojeny s tím, čeho chcete…více

Proč ta reklama (ne)funguje?

Když už utratíte nemalé sumy za reklamu a propagaci, máte právo požadovat výsledky. Dobrá reklama by měla prodat více zboží, častěji, více lidem.…více

Jak přimět adresáta, aby otevřel a přečetl e-mail, který mu posílám!

Jedna z klíčových věcí při rozesílání e-mailů je způsobit, aby příjemce Vašeho e-mailu, tento e-mail otevřel a přečetl. Předmět Vašeho e-mailu je zpravidla ta první věc, kterou si příjemce vaší zprávy přečte. Pokud se Vám podaří vytvořit takový předmět, který přiměje adresáta vašeho e-mailu…více