Další články a reference
Proč ta reklama (ne)funguje?
Když už utratíte nemalé sumy za reklamu a propagaci, máte právo požadovat výsledky. Dobrá reklama by měla prodat více zboží, častěji, více lidem.…více
Jak přimět adresáta, aby otevřel a přečetl e-mail, který mu posílám!
Jedna z klíčových věcí při rozesílání e-mailů je způsobit, aby příjemce Vašeho e-mailu, tento e-mail otevřel a přečetl. Předmět Vašeho e-mailu je zpravidla ta první věc, kterou si příjemce vaší zprávy přečte. Pokud se Vám podaří vytvořit takový předmět, který přiměje adresáta vašeho e-mailu…více
Co je to Marketingový audit
Marketingový audit je detailní a hloubkové prozkoumání Vašich marketingových, obchodních a finančních informací s cílem zmapovat trendy vývoje klíčových parametrů, které ovlivňují příjem vaší organizace.…více