Další články a reference
Jak zvýšit prodej pomocí účinného marketingu
Mnoho majitelů firem a marketingových pracovníků dnes hledá efektivní způsoby a cesty, jak zvýšit prodej. Některé postupy fungují, některé fungují jen „za určitých okolností“ a některé nefungují vůbec. Pokud hledáte ty, které fungují, nejste sami.…více
Marketingový audit - odrazový můstek pro vytvoření obchodního oddělení
Audit splnil mé očekávání na základě informací, co to přinese.…více
Marketingový audit přispěl k velmi dobrým výsledkům
Loňský rok byl celkově v naší branži velmi náročný. Mnohé konkurenční firmy zaznamenaly pokles tržeb. Naše společnost, i přes tuto nepříznivou situaci na trhu, dosáhla velmi dobré výsledky, k čemuž svou mírou Marketingový audit také přispěl.…více
Marketingový audit, investice, která měla rychlou návratnost
Ohlasy zákazníků se nám zdvojnásobili a to jsme aplikovali jen asi 5% doporučení z naší nové marketingové strategie.…více
Marketingový audit nám otevřel oči
Marketingový audit nám otevřel oči v pohledu na to, co všechno jsou marketingové náklady a jak se na ně dívat z pohledu vlivu na vývoj prodejů.…více
Marketingový audit, konkrétní kroky pro zvýšení prodeje.
Především byla oslovena oblast prodeje, ve které již máme určené konkrétní další kroky, pro další růst.…více
Marketingový audit, další krok pro zvýšení prodeje
Marketingový audit nám ukázal další krok, který je potřeba podniknout pro zvýšení prodeje.…více
Marketingová analýza nás překvapila
K marketingové analýze jsem zprvu přistupoval trochu skepticky. S propagací a marketingem obecně máme totiž velmi bohaté zkušenosti a lze říci, že jsme poměrně úspěšní v porovnání s naší konkurencí.…více