Marketingový audit nám otevřel oči

sobota 18. září 2010
Marketingový audit nám otevřel oči v pohledu na to, co všechno jsou marketingové náklady a jak se na ně dívat z pohledu vlivu na vývoj prodejů.

Ve Zlíně, 17.09.2010

Marketingový audit nám otevřel oči v pohledu na to, co všechno jsou marketingové náklady a jak se na ně dívat z pohledu vlivu na vývoj prodejů.

Některá zjištění byla velmi překvapující. Je to tak jednoduché... Bolestivá byla zjištění, jak málo jsou si prodejci vědomi strategie firmy.

Na zákaldě Marketingového auditu sestavíme / zdokonalíme firmní strategii a postaráme se, aby byla všeobecně známá a pochopena u zaměstnanců i zákazníků.

Doporučení z realizovaného auditu považuji jednoznačně za praktické a aplikovatelné v naší firmě.

Vladimír Polášek
ředitel společnosti
VITAR, s.r.o.

Toto je tisková verze článku, který se nachází na: http://marketingovyauditfirmy.cz/reference/marketingovy-audit-nam-otevrel-oci.aspx