Jak zvýšit prodej pomocí účinného marketingu

středa 29. června 2011
Mnoho majitelů firem a marketingových pracovníků dnes hledá efektivní způsoby a cesty, jak zvýšit prodej. Některé postupy fungují, některé fungují jen „za určitých okolností“ a některé nefungují vůbec. Pokud hledáte ty, které fungují, nejste sami.

Řada realizovaných marketingových kampaní, které jsem měl možnost vidět, přinesly jen slabý ohlas nebo dokonce náklady na ně převyšovaly následně realizované tržby. A k tomu, aby způsobili, že zákazníci budou reagovat požadovaným způsobem -  zavolali na uvedené číslo a objednali si zboží nebo navštívili e-shop či internetové stránky a zboží objednali touto cestou – měly daleko.

Sami ale určitě máte zkušenost s tím, že čas od času Vás některá rma, nabídka či leták zaujme. Upoutá a udrží vaši pozornost a vysvětlí výhody a přednosti daného produktu tak srozumitelně a zajímavě, že si nabízený výrobek nebo službu objednáte.

Firmám, které dokážou své produkty nebo služby propagovat tímto efektivním způsobem o kterém vědí, že funguje, pak stačí pravidelně takovou propagaci odeslat nebo zveřejnit a vědí, že během krátkého času začnou chodit objednávky.

Sestavit a realizovat takovouto propagaci však umí jen málo lidí… ale nyní to můžete zvládnout i vy.

Jak získat jistotu, že vaše propagace bude fungovat a pomůže Vám získat nové zákazníky anebo prodat více a častěji těm stávajícím?

Ing. Jan Spáčil, trenér, konzultant a poradce, kterého si firmy najímají, aby jim pomohl s jejich marketingovou strategií a komunikací, Vám podrobně ukáže, jak naplánovat, připravit a realizovat účinné marketingové kampaně.

Marketingové komunikaci se věnuje od roku 2001 a jen za poslední 2 roky realizoval 10 hloubkových Marketingových auditů pro významné České společnosti, podílel se na realizaci desítek průzkumů a jeho Marketingovou analýzu, které je autorem, obdrželo více než 200 společností. A i přesto, že z důvodu mlčenlivosti, kterou jsme vůči našim klientům vázání, Vám nemůže přesně říci, komu a kolik tyto nové marketingové postupy vydělali, můžeme Vám však prozradit principy a postupy, ze kterých tyto úspěšné strategie vychází.

Seminářem Vás tak provede člověk, který pomohl svým klientům:

Tyto postupy a strategie tak nejsou pouhou teorií, která funguje jen velkým firmám někde na druhé straně zeměkoule, ale jsou praktickými návody, jak získat nové zákazníky anebo prodat více a častěji těm stávajícím tady u nás v Čechách, na Moravě i ve Slezku.

Ze své praxe Vám popíše:

Jeho doporučení a postupy respektují rozmanitost firem a oborů, ve kterých podnikají, a proto tato doporučení pro Vás nebudou znamenat:

Veškeré tyto informace můžete získat na 2 denním semináři s názvem: „Jak zvýšit prodej pomocí účinného marketingu“, kterého se můžete zúčastnit v termínu 26.- 27.07.2011 v Praze.

V rámci tohoto dvoudenního semináře se konkrétně dozvíte:

Dále se také dozvíte, jak

A navíc se naučíte:

Plus získáte:

Tyto postupy a doporučení nejsou jen jakousi teorií, ale praktickým návodem pro váš úspěšný a účinný marketing.

Jak Vám tento seminář dokáže ihned ušetřit tisíce korun?

Většina reklamních agentur si za své služby v oblasti marketingové komunikace účtuje tisíce, v některých případech i desetitisíce korun. Po tomto semináři se nestanete grafickým specialistou, možná ani nebudete ihned profesionálním autorem reklamních textů, ale získáte vlastní jistotu a hledisko, jak na to. A možná časem budou jiní platit desetitisíce Vám za vytvoření letáku, reklamního textu nebo nabídky.

Také získáte kontrolu nad tím, co požadovat od spolupráce s vaší reklamní agenturou. Po tomto semináři dokážete ze své reklamní agentury „dostat“ mnohem víc. Odezva na vaši kampaň se zvýší a to znamená, že se díky tomu zvýší i vaše tržby a zisk.

Jak pomocí tohoto semináře získáte jistotu, že vaše propagace bude skutečně fungovat?

Naučíte se, jak postupovat jako profesionál a dostanete do rukou konkrétní návody a praktické postupy. Nebudete už nikdy závislí na „nápadech“ reklamních agentur, marketingových „specialistů“ nebo grafických studií. Získáte tak vlastní jistotu, kterou velmi brzy podpoříte i vlastní praktickou zkušeností.

Podle doporučení Jana Spáčila změnila své marketingové a obchodní postupy řada Českých firem. I přesto je vaše rozhodnutí se semináře zúčastnit chráněno jeho osobní zárukou:

Seminář „Jak zvýšit prodej pomocí účinného marketingu“ Vám ukáže účinné marketingové postupy, které Vám pomohou získat nové zákazníky, prodat více a častěji vašim stávajícím zákazníkům a zvýšit tak vaše tržby a zisk.

Jediné, co k tomu potřebujete udělat, je rozhodnout se zúčastnit tohoto semináře… a ještě dnes si rezervovat své místo pomocí následujícího tlačítka.

 

Bonus č. 1 při rychlém odeslání objednávky

2 hodinová konzultace, před konáním semináře, zdarma! Vyplňte marketingovou analýzu na www.MarketingovaAnalyza.cz. Po našem vyhodnocení tak půjdete na seminář s konkrétními otázkami a s přesnou znalostí vaší současné marketingové situace. To, co se následně na semináři dozvíte tak mnohem přesněji aplikuje tam, kde je to nejvíce potřeba.

Bonus č. 2 při rychlém odeslání objednávky

50% sleva pro každého dalšího účastníka, který půjde s vámi. Přímo na semináři tak budete mít možnost rovnou pracovat na konkrétních nápadech a při následné aplikaci poznatků ve firmě na to nebudete sami.

Toto je tisková verze článku, který se nachází na: http://marketingovyauditfirmy.cz/nastroje-pro-zlepseni-marketingu/seminare-a-kurzy-o-marketingu/jak-zvysit-prodej-pomoci-ucinneho-marketingu.aspx