Jak zvýšit prodej pomocí účinného marketingu
středa 29. června 2011Řada realizovaných marketingových kampaní, které jsem měl možnost vidět, přinesly jen slabý ohlas nebo dokonce náklady na ně převyšovaly následně realizované tržby. A k tomu, aby způsobili, že zákazníci budou reagovat požadovaným způsobem - zavolali na uvedené číslo a objednali si zboží nebo navštívili e-shop či internetové stránky a zboží objednali touto cestou – měly daleko.
Sami ale určitě máte zkušenost s tím, že čas od času Vás některá rma, nabídka či leták zaujme. Upoutá a udrží vaši pozornost a vysvětlí výhody a přednosti daného produktu tak srozumitelně a zajímavě, že si nabízený výrobek nebo službu objednáte.
Firmám, které dokážou své produkty nebo služby propagovat tímto efektivním způsobem o kterém vědí, že funguje, pak stačí pravidelně takovou propagaci odeslat nebo zveřejnit a vědí, že během krátkého času začnou chodit objednávky.
Sestavit a realizovat takovouto propagaci však umí jen málo lidí… ale nyní to můžete zvládnout i vy.
Jak získat jistotu, že vaše propagace bude fungovat a pomůže Vám získat nové zákazníky anebo prodat více a častěji těm stávajícím?
Ing. Jan Spáčil, trenér, konzultant a poradce, kterého si firmy najímají, aby jim pomohl s jejich marketingovou strategií a komunikací, Vám podrobně ukáže, jak naplánovat, připravit a realizovat účinné marketingové kampaně.
Marketingové komunikaci se věnuje od roku 2001 a jen za poslední 2 roky realizoval 10 hloubkových Marketingových auditů pro významné České společnosti, podílel se na realizaci desítek průzkumů a jeho Marketingovou analýzu, které je autorem, obdrželo více než 200 společností. A i přesto, že z důvodu mlčenlivosti, kterou jsme vůči našim klientům vázání, Vám nemůže přesně říci, komu a kolik tyto nové marketingové postupy vydělali, můžeme Vám však prozradit principy a postupy, ze kterých tyto úspěšné strategie vychází.
Seminářem Vás tak provede člověk, který pomohl svým klientům:
- dosáhnout téměř okamžitého nárůstu příchozích poptávek z 2-3 denně na 6-7 denně,
- ušetřit téměř 3 mil. Kč, za výrobu neprodejného produktu. (když majitel firmy viděl výsledky průzkum, zastavil vývoj a výrob produktu, o který zákazníci neměli zájem),
- udržet roční tržby i přesto, že celkový trh i konkurenční společnosti oslabily o téměř 30%,
- do 3 měsíců po otevření nové maloobchodní prodejny vydělat peníze na její otevření zpět,
- získat 150 účastníků na odbornou přednášku realizovanou během 2 dnů. Více než 90% těchto účastníků byli zcela nový klienti,
- Ušetřit 200 tis. Kč na marketingovou kampaň (když management firmy viděl výsledky průzkumů, přesměroval tyto peníze na realizaci zcela odlišné strategie).
Tyto postupy a strategie tak nejsou pouhou teorií, která funguje jen velkým firmám někde na druhé straně zeměkoule, ale jsou praktickými návody, jak získat nové zákazníky anebo prodat více a častěji těm stávajícím tady u nás v Čechách, na Moravě i ve Slezku.
Ze své praxe Vám popíše:
- co je ta nejdůležitější věc, na kterou mnoho lidí zapomíná, když „dělají“ marketing,
- jak přeměnit „náklady“ na marketing ve výhodnou investici,
- jak udělat z vašich nabídek a propagačních materiálů úspěšné obchodníky,
- jaké nejčastější chyby dělají marketingoví „amatéři“,
- jak k marketingu přistupují profesionálové,
- a odhalí tajemství účinného marketingu,
Jeho doporučení a postupy respektují rozmanitost firem a oborů, ve kterých podnikají, a proto tato doporučení pro Vás nebudou znamenat:
- žádné mimořádné navýšení vašich výdajů na marketing (budete pracovat s tím, co již dnes máte k dispozici),
- žádné obrovské množství práce navíc, spojené se zaváděním doporučení do praxe (i když bez práce to určitě nepůjde…),
- žádné najímání několika nových pracovníků.
Veškeré tyto informace můžete získat na 2 denním semináři s názvem: „Jak zvýšit prodej pomocí účinného marketingu“, kterého se můžete zúčastnit v termínu 26.- 27.07.2011 v Praze.
V rámci tohoto dvoudenního semináře se konkrétně dozvíte:
- 7 klíčových bodů, které přemění vaši propagaci na úspěšné prodejce,
- jak rychle a efektivně přeměnit vaše potenciální zákazníky ve stálé,
- jak vypadá 14 druhů nabídek, kterým vaši zákazníci neodolají,
- 8 věcí, které zvýší důvěru vašich zákazníků,
- jak efektivně překonat hlavní problém, kterému čelíme, když realizujeme marketingové kampaně,
- o co vlastně soupeříme, když děláme reklamu a propagaci a jak v tomto soupeření uspět,
- jakou největší chybu dělá mnoho autorů reklamních textů,
- proč mnoho letáků a nabídek končí v koši,
- více než 30 otázek, které můžete použít pro váš marketingový průzkum,
- jak získat unikátní odlišení, díky kterému si Vás zákazníci budou pamatovat.
Dále se také dozvíte, jak
- vysvětlit zákazníkům, že Váš produkt má odpovídající cenu tak, aby nechtěli slevu?
- jak mluvit jazykem vašich zákazníků?
- jak psát reklamní text, aby mu zákazníci rozuměli?
A navíc se naučíte:
- jak sestavit a realizovat efektivní marketingový průzkum,
- jak zpracovat a vyhodnotit výsledky průzkumu,
- jak použít výsledky průzkumu ke zvýšení odezvy na vaši marketingovou kampaň,
- jak sestavit nabídku nebo leták, který bude prodávat .
Plus získáte:
- 100 marketingových nástrojů pro expanzi vaší firmy.
Tyto postupy a doporučení nejsou jen jakousi teorií, ale praktickým návodem pro váš úspěšný a účinný marketing.
Jak Vám tento seminář dokáže ihned ušetřit tisíce korun?
Většina reklamních agentur si za své služby v oblasti marketingové komunikace účtuje tisíce, v některých případech i desetitisíce korun. Po tomto semináři se nestanete grafickým specialistou, možná ani nebudete ihned profesionálním autorem reklamních textů, ale získáte vlastní jistotu a hledisko, jak na to. A možná časem budou jiní platit desetitisíce Vám za vytvoření letáku, reklamního textu nebo nabídky.
Také získáte kontrolu nad tím, co požadovat od spolupráce s vaší reklamní agenturou. Po tomto semináři dokážete ze své reklamní agentury „dostat“ mnohem víc. Odezva na vaši kampaň se zvýší a to znamená, že se díky tomu zvýší i vaše tržby a zisk.
Jak pomocí tohoto semináře získáte jistotu, že vaše propagace bude skutečně fungovat?
Naučíte se, jak postupovat jako profesionál a dostanete do rukou konkrétní návody a praktické postupy. Nebudete už nikdy závislí na „nápadech“ reklamních agentur, marketingových „specialistů“ nebo grafických studií. Získáte tak vlastní jistotu, kterou velmi brzy podpoříte i vlastní praktickou zkušeností.
Podle doporučení Jana Spáčila změnila své marketingové a obchodní postupy řada Českých firem. I přesto je vaše rozhodnutí se semináře zúčastnit chráněno jeho osobní zárukou:
Seminář „Jak zvýšit prodej pomocí účinného marketingu“ Vám ukáže účinné marketingové postupy, které Vám pomohou získat nové zákazníky, prodat více a častěji vašim stávajícím zákazníkům a zvýšit tak vaše tržby a zisk.
Jediné, co k tomu potřebujete udělat, je rozhodnout se zúčastnit tohoto semináře… a ještě dnes si rezervovat své místo pomocí následujícího tlačítka.
Bonus č. 1 při rychlém odeslání objednávky
2 hodinová konzultace, před konáním semináře, zdarma! Vyplňte marketingovou analýzu na www.MarketingovaAnalyza.cz. Po našem vyhodnocení tak půjdete na seminář s konkrétními otázkami a s přesnou znalostí vaší současné marketingové situace. To, co se následně na semináři dozvíte tak mnohem přesněji aplikuje tam, kde je to nejvíce potřeba.
Bonus č. 2 při rychlém odeslání objednávky
50% sleva pro každého dalšího účastníka, který půjde s vámi. Přímo na semináři tak budete mít možnost rovnou pracovat na konkrétních nápadech a při následné aplikaci poznatků ve firmě na to nebudete sami.
Toto je tisková verze článku, který se nachází na: http://marketingovyauditfirmy.cz/nastroje-pro-zlepseni-marketingu/seminare-a-kurzy-o-marketingu/jak-zvysit-prodej-pomoci-ucinneho-marketingu.aspx