Marketingová analýza

sobota 27. března 2010
Marketingová analýza je podrobný průzkum vašich marketingových aktivit. Napříč celou firmou s podrobnými výstupy s množstvím konkrétních tipů a doporučení pro okamžité použití.

Jedná se o velmi zajímavý nástroj, který Vám umožní nahlédnout hlouběji do oblastí marketingu a PR ve vaší firmě tím nejzvědavějším a zároveň nejzkušenějším pohledem – právě tím Vaším.

Marketingová analýza obsahuje 80 vět. Nejsou to otázky, ale určitá tvrzení nebo výroky.

Marketingová analýza zkoumá, jak ve vaší firmě probíhá plánování, jaká je koordinace marketingových aktivit s jinými částmi firmy, jaká je znalost vašich zákazníků nebo jaký je způsob komunikace se stálými či novými zákazníky. Marketingová analýza prověří, jakým způsobem připravujete propagační materiály a jak probíhá samotná realizace marketingových kampaní. Marketingová analýza se také zaměřuje na základní znalost klíčových marketingových principů a jejich uplatnění ve vaší firmě.

Co získáte z Marketingové analýzy?

"K marketingové analýze jsem zprvu přistupoval trochu skepticky. Nicméně musím konstatovat, že jsme objevili řadu oblastí, ve kterých se můžeme výrazně zlepšit. p. T. Brunclík"

Toto je tisková verze článku, který se nachází na: http://marketingovyauditfirmy.cz/nastroje-pro-zlepseni-marketingu/marketingova-analyza/marketingova-analyza.aspx