Konzultace ve vaší firmě

úterý 13. dubna 2010

PROSPECTEA také na Facebooku PROSPECTEA také na Twittru

Můžete se plně soustředit na řešení

Individuální osobní konzultace ve vaší firmě přináší velmi zajímavý výsledek. Nejen, že efektivně a rychle uvedete do praxe nové poznatky, ale také si zorganizujete svůj čas tak, že věnujete plnou pozornost zvládnutí nebo zlepšení určité situace s pomocí zkušeného odborníka. Za mnohem kratší čas tak vyřešíte mnohé otázky, kterými se zabýváte možná už dlohou dobu.
Stejně, jako nám po jedné z našich konzultací klient napsal: "Nevěřil jsem, že k podobnému výsledku je možné dojít za 3 dny. Opravdu mě to velmi překvapilo v pozitivním slova smyslu." 

Jak konzultace probíhá

Každá konzultace má definovaný svůj výsledek. Nebudeme u Vás trávit dlouhé hodiny pouhým diskutováním. Vždy se dopředu pečlivě připravíme. To nám umožňuje zvládnout danou konzultaci rychle a efektivně. Následně postupujeme podle předem připraveného programu, abychom co nejdříve dospěli k požadovanému výsledku. Pokud narazíme na situaci, že nemáme všechny potřebné informace, doporučíme přerušení konzultace a sestavíme program, jak dané informace získat. Jakmile máme všechny informace pohromadě, konzultaci dokončíme. 

Než společně usedneme ke stolu

Dříve než se společně pustíme do konzultace, musíme detailněji poznat vaši firmu a vaše produkty. Není možné radit z patra a bez přípravy. Takové rady mohou být jen obecné a takové si můžete přečíst v mnoha publikacích zabývajících se marketingem. V tuto chvíli Vám ani s jistotou nemůžeme slíbit, že budeme konzultovat právě ve vaší firmě. Možná Vás to trochu překvapilo, ale není to tak, že bychom si nevážili spolupráce s našimi klienty. Je to proto, že každá firma je jiná. Ať už z hlediska branže, velikosti, délky působení na trhu, stylu a způsobu prodeje, nebo z hledsika toho, jak realizuje svůj marketing. Proto našim prvním krokem bude zjistit, zda je Vaše firma vhodná pro realizaci dané konzultace. 

Zjistit to můžete jednoduše:

  1. Vyplňte analýzu marketingového potenciálu Vaší firmy. Tato analýza je zdarma a jejím vyplněním se k ničemu nezavazujete. Výsledky analýzy, jakož i informace uvedené v dotazníku považujeme za velmi důvěrné a podle toho s nimi nakládáme. 
  2. Poté, co obdržíme vyplněný dotazník, obratem Vás budeme kontaktovat, abychom si dohodli termín a předali Vám výsledky.
  3. Pokud zjistíme, že je Vaše firma vhodná pro danou konzultaci, navrhneme postup a rozsah spolupráce.

 

Toto je tisková verze článku, který se nachází na: http://marketingovyauditfirmy.cz/nastroje-pro-zlepseni-marketingu/konzultace-ve-vasi-firme-1/konzultace-ve-vasi-firme.aspx