Marketingový audit, investice, která měla rychlou návratnost

čtvrtek 17. března 2011
Ohlasy zákazníků se nám zdvojnásobili a to jsme aplikovali jen asi 5% doporučení z naší nové marketingové strategie.

Ohlasy zákazníků se nám zdvojnásobili a to jsme aplikovali jen asi 5% doporučení z naší nové marketingové strategie.

Marketingu se věnuji už několik let a když jsem dostal nabídku od Martina Koleničky z firym PROSPECTEA, neměl jsem plnou důvěru jestli nám to něco přinese.

Dnes musím říct, že to mělo velký přínos ne jenom z hlediska přínosu nových zákzaníků, ale i ve vztazích na obchodním oddělení. Strategie, kterou jsme v rámci marketingové strategie vytvořili je o moc funkčnější, než ta, kterou jsme měli před tím. Zjistili jsme, že některé marketingové aktivity, které jsem v minulosti dělali, jsou neefektivní a tak jsme je zrušili a začali jsme více pracovat efektivně a hlavně na základě průzumů. Konečně jsme si přestali myslet, co si zákzaníci myslí, a začal pracovat s fakty.

Ohlasy zákazníků se nám zdvojnásobili a to jsme aplikovali jen asi 5% doporučení z naší nové marketingové strategie. Velmi rychlé odezvy na komunikaci na zákazníky.

Chtěl bych poděkovat společnosti PROSPECTEA Česká republika za Marketingový audit, protože to má velmi rychlou návratnost vložených prostředků.

Jakub Brandalík
Majitel

Toto je tisková verze článku, který se nachází na: http://marketingovyauditfirmy.cz/dalsi-clanky-a-reference/marketingovy-audit-investice-ktera-mela-rychlou-navratnost.aspx