Marketingová analýza nás překvapila

pátek 11. června 2010
K marketingové analýze jsem zprvu přistupoval trochu skepticky. S propagací a marketingem obecně máme totiž velmi bohaté zkušenosti a lze říci, že jsme poměrně úspěšní v porovnání s naší konkurencí.
Firma: Toner Expres s.r.o.
Obor: Posláním Toner Expres je umožnit zákazníkovi tisknout dokumenty tak, a tehdy, jak to odpovídá jeho potřebám. Portfoliu dodávaných produktů dominují tiskové náplně, především originální tonerové a inkoustové kazety všech značek. Zastoupen je široký sortiment tiskových médií a pochopitelně tiskárny a příslušenství všech významných výrobců tiskových řešení.
Kontakt:    pan Tibor Brunclík, spolumajitel společnosti
Tel.:: +420 800 131 484
web: www.tonerexpres.cz

Produkt: „Marketingová analýza“

"K marketingové analýze jsem zprvu přistupoval trochu skepticky. S propagací a marketingem obecně máme totiž velmi bohaté zkušenosti a lze říci, že jsme poměrně úspěšní v porovnání s naší konkurencí. Proto jsem si nebyl jist tím, že nám může analýza přinést něco zásadního. Nicméně musím konstatovat, že jsme objevili řadu oblastí, ve kterých se můžeme výrazně zlepšit. Například jsme pochopili, že řadu rozhodnutí ohledně nových produktů a formy jejich propagace děláme bez důkladného pochopení naší cílové skupiny a jejích potřeb. Tato rozhodnutí často konáme podle vlastních preferencí, nikoliv podle preferencí našich zákazníků. Ukázalo se, že můžeme dosáhnout lepších výsledků zavedením průzkumů a testováním propagace před spuštěním komunikačních kampaní.

Uvědomili jsme si také, že máme velké rezervy ve vyhodnocování účinnosti komunikačních kampaní a ve využití PR aktivit. Přišli jsme ale i na to, že celá řada věcí v našem marketingu funguje tak jak má, ať již jde o plánování a exekuci marketingových kampaní či základní principy marketingové práce. I to je velmi cenné, neboť se můžeme soustředit na zlepšování oblastí, které to skutečně potřebují a posílit to co již děláme správně.

V neposlední řadě nám analýza pomohla objevit rozdílná stanoviska k některým marketingovým tématům mezi vedením společnosti a marketingovým manažerem. To umožnilo zformulovat společné pohledy na způsob marketingové práce."

Toto je tisková verze článku, který se nachází na: http://marketingovyauditfirmy.cz/co-rikaji-klienti/marketingova-analyza-nas-prekvapila.aspx