Marketingový audit, konkrétní kroky pro zvýšení prodeje.
čtvrtek 5. srpna 2010Firma: | AGROAD, s.r.o. |
Obor: | Společnost AGROAD byla založena v Brně v roce 1995. Našim stěžejním programem je velkoobchodní prodej náhradních dílů na traktory ZETOR. Dále dodáváme díly na nákladní vozy TATRA, AVIA a LIAZ. |
Kontakt: | p. Ing. Abdulrahman Adday, spolumajitel společnosti |
Tel.:: | +420 541 264 970 |
web: | www.agroad.cz |
Produkt: „Marketingová analýza“ a "Marketingový audit firmy"
„Marketingový audit firmy nám přinesl vyjasnění a definování našich cílů a plánů zejména v prodeji a v marketingu. Především byla oslovena oblast prodeje, ve které již máme určené konkrétní další kroky, pro další růst. Marketingový audit nám nejvíce pomohl stanovit přesné hodnoty našeho prodejního plánu pro firmu, jako celek, a pro každého jednotlivého prodejce. Definoval, jaké konkrétní kroky má každý z nich udělat. Závěrečná doporučení jsou praktická a aplikovatelná. S doporučeními začínáme pracovat a aplikovat je HNED TEĎ!"
Toto je tisková verze článku, který se nachází na: http://marketingovyauditfirmy.cz/co-rikaji-klienti/marketingovy-audit-konkretni-kroky-pro-zvyseni-prodeje.aspx