Marketingová analýza mi dala nové tipy

pátek 11. června 2010

Uvědomila jsem si 2 věci:

  1. že moje marketingové plány nebyli v souladu s obchodními plány a finančními plány. Toto způsobilo, že jsem si nedávala reálné cíle a selhala jsem v dosahování těch dlouhodobých.
  2. druhé mé zjištění bylo, že není chyba v našem letáku nebo lidech, kteří ho rozdávají, ale skutečně v tom, že se našim potenciálním studentům nechce studovat v létě. Začínám se těšit na to, co pro ně budu moci vymyslet a jak jim budu moci pomoci v létě.

I když mám za sebou školení v marketingu tato konzultace mi dala nové tipy, jak se na marketing podívat z pohledu, aby nám skutečně vytvořil u našich zákazníků chtění.

Lucia Šubertová
Výkonný riaditeľ

LITE Anglická škola
Cejl 32
602 00 Brno
+420 606 353 275
www.lite.cz

Toto je tisková verze článku, který se nachází na: http://marketingovyauditfirmy.cz/co-rikaji-klienti/marketingova-analyza-mi-dala-nove-tipy.aspx