Analýza mi pomohla si upřesnit, kde máme ještě prostor pro zlepšení

středa 21. dubna 2010
Měla jsem určité tušení, ale vyhodnocení mi pomohlo přesně najít to, co je potřeba ještě doladit.
Firma:
A L M I K A s.r.o.
Obor:
Společnost ALMIKA s.r.o. se zabývá prodejem a distribucí krmiv (včetně krmiv veterinárních a dietetických) a potřeb pro zvířata. Společnost je také výhradním zastoupením krmiv Royal Canin pro Českou republiku.
Kontakt:   
slečna Kateřina Hráská, marketing manager
Tel.::
+420 326 374 757
web:

Produkt: „Marketingová analýza“

„Zaujala mě možnost nechat si zpracovat marketingovou analýzu od společnosti Prospectea. Jako vedoucí marketingu chci mít co nejlépe a nejefektivněji fungující oddělení. Analýza mi pomohla si upřesnit, kde máme ještě prostor pro zlepšení. Měla jsem určité tušení, ale vyhodnocení mi pomohlo přesně najít to, co je potřeba ještě doladit. Díky tomu se teď můžeme začít věnovat průzkumům a ještě zlepšit naše prodeje.
Určitě bych marketingovou analýzu doporučila všem vedoucím marketingu nebo ředitelům. Je to velmi přesný nástroj jak odhalit i tu nejmenší nedokonalost v oddělení a okamžitě ji napravit."

Toto je tisková verze článku, který se nachází na: http://marketingovyauditfirmy.cz/co-rikaji-klienti/analyza-mi-pomohla-si-upresnit-kde-mame-jeste-prostor-pro-zlepseni.aspx