Jak přimět adresáta, aby otevřel a přečetl e-mail, který mu posílám!

26. března 2010
Jedna z klíčových věcí při rozesílání e-mailů je způsobit, aby příjemce Vašeho e-mailu, tento e-mail otevřel a přečetl. Předmět Vašeho e-mailu je zpravidla ta první věc, kterou si příjemce vaší zprávy přečte. Pokud se Vám podaří vytvořit takový předmět, který přiměje adresáta vašeho e-mailu tento e-mail otevřít a přečíst, máte vyhráno.

Není to vždy snadné, ale určitě je to možné.

Vaši klienti nebo zákazníci dostávají mnoho e-mailů, každý den. Mnoho z těchto e-mailů vůbec neotevřou a rovnou je vymažou. Důvodem proto může být, že daný e-mail obsahuje pochybný předmět, který vypadá jako SPAM, snaží se hned něco prodat nebo působí jako nátlak, je nezajímavý nebo nudný. Vašim prvním úkolem je tedy vytvořit takový předmět, který způsobí, že adresát Váš e-mail okamžitě po jeho obdržení nevymaže.

Jak na to? Vyzkoušejte následující tipy:

  1. vytvořte takový předmět, který nebude na čtenáře působit varovně, nebude příliš naléhat nebo něco vnucovat,
  2. pokud adresáta znáte, použijte jeho jméno již v samotném předmětu,

Toto je tisková verze článku, který se nachází na: http://marketingovyauditfirmy.cz/clanky-zdarma/jak-primet-adresata-aby-otevrel-a-precetl-e-mail-ktery-mu-posilam.aspx